poniedziałek, 5 grudnia 2016

Okołotaktyczny warsztat : Wymiana wtyków w replikach ASG na T-connector

Okołotaktyczny warsztat : Wymiana wtyków w replikach ASG na T-connector


      Wziąłem się za zalegające na półce G36 od JG. Wizyta na strzelance po rocznej przerwie dała mi do myślenia, bo gieta zrobiła się trochę wolna, albo zawsze taka była, a dopiero teraz miałem dobre porównanie z innymi replikami. Całość rozebrałem i przesmarowałem, co już dało jakiś efekt, a teraz walczę z elektryką. Na pierwszy ogień poszła wtyczka baterii. Oryginalnie większość replik ma wtyk typu "mała tamiya". Niestety, ten typ, tak jak wiele stockowych rozwiązań, pozostawia wiele do życzenia. Stockowe wtyczki kiepsko przewodzą prąd, stawiają duży opór, lubią się przepalać lub pękają przy rozpinaniu. Modelarskie wtyki T-connector (ew. T-deans) mają dużo większą powierzchnię styku, co pozytywnie odbija się na szybkostrzelności AEG-a. W najbliższym czasie wymienię też całe okablowanie na niskooporowe i wstawię MOSFET z czego też postaram się zrobić film. Warto zadbać o elektrykę w swoich replikach, bo są one bardzo wrażliwe na jakość dostarczanego im prądu, a taka przeróbka zajmuje niewiele czasu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz